verkligheetsfobii

Skit!

Kategori: Allmänt

Varför ger du mig skit när du själv inte är den bäst!?
jag orkar inte att du hela tiden ska klagga på mig..
jag behöver inte dig, du hög mig i ryggen, varför ska du hålla på hela facking tiden, så jävla trög du är..
du kallar mig äcklig, inte jag som har en vårta på handen, inte jag som har kompisar som kommer till dig och säger att jag är tönti, litten BÖG..
Ense du ger bara skit bakom dig, men nä du inte har jävla Dennis Andersson vid dig är du en sån liten jävla blygg och tyst jävla tönt!
Du borde fan lära dig snart att det här är tre års lekar du håller på med..
Vad har du fför jävla problem!?
Det här är som en gåta som aldrig kommer bli löst, men du fattar ju inte ens frågan/gåtan!?
Jag kommer göra vad som krävs för att få mig tillbaka till den jag är..
Du har fått mig att må dåligt och gjort så jag aldrig skriver som förr!
Gusvat Arvidzon ge dig för fan du fattar värkligen inte att  du är cool som håller på som du gör!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: