verkligheetsfobii

Texten förklarar!

Kategori: Allmänt

fan jävla idiot, ser du inte vad du gör? visst anmäl mig för kränkning, men vad tror du jag kan göra då?
jag lägger öpp en video när jag slår till dig på käften, oj en gång?
du säger, hora, slampa.. med mera varje dag, kallas inte det kränkning?
jag bryr mig inte, men bli inte ledsen sen när du ber om att få till baka mig, du kommer inte lyckas så jävla bra, du har sån jävla tur att du har oliver på din sida!
du är så jävla illa tyckt för den du är, du är värdelös..
dö, ingen skulle bry sig! Förlåt för alla chanser jag gett dig, Förlåt för alla gånger jag sagt att du e min vän, Fölåt för att jag trodde att de skulle funka, Förlåt för allt..! Fråga inte hur jag mår, var bara tyst om jag fäller en tår. Fundera inte över mina sår, För jag har levt ett liv du inte förstår. Jag är trött på att komma tillbaka krypandes på knä och be om förlåtelse, den här gångern är det fan din tur att komma till mig! Trött på allt skit du ger mig efter en ny jävla chans! Låt mig bara vara eller är det så jävla svårt att fatta?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: